2011年3月16日 星期三

My Miss Little Sunshine

一清早,小嵐嵐來電,一開口就說︰
「阿dum,我鍾意你!I love you ah!
我識寫 I love you,一個 i 字,
一個心心,同一個 U 字,
我整個 I love you 比你吖……」

又說︰「我唱首歌比你聽吖!
四隻小綿羊,一隻不見了,
數數小綿羊……小綿羊歸家了。
阿dum,你識得唱嗎………」
正步行返回公司的我,跟她學唱新歌仔。

嵐嵐媽媽拿過電話,對我說︰
「你去日本時,嵐嵐無端話好鍾意阿dum,
話要整個 I love you 比你,都唔知佢經時學識寫哩!
佢今朝病左,返唔到學,要打電話比你……」

如此一個小甜心,逗得我甜到入心!
I love you too!!!! Very very much!!!
My Miss Little Sunshine!!!

沒有留言:

張貼留言