2012年4月8日 星期日

I am back!


Conversation between line sisters at 8/4 night:

知自己今日樣衰,今朝其實無打算返教會,太早醒了,掛住老師,記起好多事,於是又寫呀寫,一次過睇完雅歌,再睇左啲以賽亞書,突然覺得好肚餓,換件衫就落街食早餐,連袋都無拎。

食完早餐仲係好早,想行下,但腳步好自然咁走向教會方向,我轉向海濱長廊公園,行了好一段時間,之後都係返返教會。

崇拜完,我無去家會就走了,唔係好想應人,因為甘sir一叫我我就想避,唔想講野。

之後我又去左海濱長廊,收到老官what's app我,我告之在海濱公園的草地看海,佢同胡珍3點幾買左外賣來野餐,如是者待到5點幾。

我躺在地上看對岸,雲壓得好低,山同樓與雲之間透著另一層白,好靚。

在天空上,鷹飛得好高好高,又好似放走了的風箏,我想起逍遙遊,大鵬鳥一拍翼就幾千里。

老官之前無發現這裡,胡珍建議以後同工會不如改在此地,可能以後這裡再沒有安靜了!

好吧!我無事嘞,係唔捨得!但唔應該太傷心難過,老師在天家一定過得好好!我亦想過趁火打劫!以後我掛念老師時就叫你們請食紅荳冰,不得say no!

Anyway, thank all for ur prayer, and my foreseeable ice red bean.

I am back!!!

***
後話︰

Mily:
Hilda,有好友陪同野餐、看海,坐草地,浪漫啊。。

Me:
佢地咁既德性,邊曉得浪漫吖,係老官叫我食飯,我唔想出去見人,叫佢買外賣嚟野餐嫁,之後咪發現呢到好囉!

Mily:
唉,人地一番好意,係咁意都要教訓下你

Apple:
係囉,官姑本來同我傾紧,要趕住走唔同我講,原來要外買俾妳。
不過而家妳返黎就算啦

Me:
老實講,我想一個人靜靜,就係唔想佢地失望先陪佢地野餐,喺我唔想諗野唔想講野既時候,what's app問我有咩好介紹!
呢啲咁隨意即興之舉,仲話瞓喺地下,佢地諗十年都唔會做!哈哈!你就攞去同老官講,我包佢即使口不承認,亦心裡相信!

Mily:
(偷笑)

p.s. :
我知我真係好衰!仲擺左大家上枱,但係我真係好想記低佢,仲有車仔應承我既紅豆冰,謝謝大家比我空間同包容同祈禱,特別係我好唔想應大家既時候!
好,認真d,呢d其實我都會記住!大家都知我既記性的確不錯......雖然好多時是時空錯配! =)

沒有留言:

張貼留言