2013年8月19日 星期一

送水

上星期打風,桶裝水送不成,書棧缺水幾天,今天水到了,送水的哥哥仔好人,見我話無晒水,便直接幫我搬水上去水機上。未幾,他的電話來了,不知道是他的娘親夫人還是女友約今晚食飯,總之見他反應好躁,待他收線後……

me︰「不用這麼躁啦!找你食飯又不是找晦氣嘛!」
水哥︰「我都唔知幾時收得工,真係唔知打嚟做咩?」
me︰「一定係掛住你先搵你,你仲咁惡對人!」
水哥收起先前的急躁︰「你唔明啦,有時搬住成車水過馬路,無無謂謂既電話又到!都唔知顧得邊樣!」
me︰「我當然明啦,我成日都搬住d書搬d重野落樓又或送呢度果度,無手分得出既時候就電話嚟,我咪一話唔聽,一話拎起就應句"唔得閒,轉頭覆你"咪算囉!發埋無謂脾氣傷身又傷心呀,唔抵!」
水哥︰「好啦!」
送他出門時,我口多地加多一句︰「記得啊!咁躁傷身唔抵啊!」
他終於笑了出來︰「知道嘞!」
me笑︰「乖嘞!」

送水哥哥呆一呆(該是滴汗=.="),然後還我一笑!XD


沒有留言:

張貼留言