2008年9月26日 星期五

錯封面

唉!真係唔知好彩定唔好彩,
臨門一腳,發現原來個封面搞錯左,
因為這本書是向左翻開的,跟另外的書不同,
但看設計封面時只掛住「外表」,
忘記了方向……由設計check書到出菲林都睇漏左,
恰巧印刷給藍版我對時又沒有印封面封底……
當然,我自己亦責無旁貸。
幸好,昨晚十時印刷來取回藍版,我提到沒有印封面,
於是自己印了一張出來,只著他月亮在面,大樹在底。
他離開後,我再望望封面,才驚覺大件事,
原來設計時搞錯方向,即時致電幫手設計的朋友,
幸好她剛巧未走,即時代為更正……
雖然已是晚上十一時,也致電予印刷商,
才知道他已印好封面!

我想︰既不能用作封面,為免浪費,
便叫他將封面的構圖上下一開二做postcard,
封底就要樹邊做書簽。
唉!既然都印好「錯封面」,就將錯就錯,
將之演變為禮物,送繪人客好了。
朋友,要postcard或書簽就問我好了!

沒有留言:

張貼留言