2008年12月12日 星期五

生日快樂!

今天在facebook&電話收到很多祝福的message,
有些很搞笑的,很有創意,其中以carman最搞野︰
「生日快樂!如果你收到呢個短訊係開心的話就笑一下啦!
係咪開心到笑左出黎呢?」
看到這裡,我笑了一下……


再讀下去︰
「傻架你!對住個手機傻笑!但有笑的話都幾可愛……」
這個carman……笑死我!
呢個榮獲本年創意生日祝福message獎,非她莫屬!


這個獎項在這個blog刊登,得獎者是否收到,
就不得而知o勒!(除非她在這裡一遊及申報利益啦!)
晚上提早收工跟男友食buffet,單是喝湯和食雪糕已經飽到飛起,
期間,阿king來電說要到書棧買東西,我食完buffet便折返書棧,
開門、著燈、準備入toilet之際,窗邊傳來聲響,原來是花姑娘cn、venus和小明拿著蛋糕匿藏一邊, 真嚇我一跳,還以為有賊或小動物入屋!


Surprise! really big big surprise!

原來阿king的來電是要make sure我大約在何時出現……
他們還打算夾時間讓阿king和我同時從樓下回來,
呢班朋友仔,原來是夾埋的,認真鬼馬呀!

thank you ah! all my lovely friends!

沒有留言:

張貼留言