2010年7月20日 星期二

電台訪問與香港書展

昨天電視台來電,話想做訪問,
問關於電子書對書業的影響云云,
又話想趕在書展期間在電視內播出,
對方說可以遷就我約在今天訪問。
心諗︰唔好玩啦!就嚟去旅行,
無情情又要急住做埋d咁嘢,
仲要我上鏡,我才不要呢!
容咩易個個走嚟搵我呢個o靚巫簽名,
我咪好唔得閒……
("呯鵬"---你地讀到呢處頭撞檯面既聲!)

佢又問我有無其他二樓書店可以介紹,
我想了一想,說︰「好難喎!依家個個忙緊書展,
唔...你可以試下問序言,可惜正文無左,唔係正文都可以…」
(呢d都係細到好似書棧咁唔會做香港書展既蚊型二樓書店。)

今朝睇報紙,又係話o靚模要衝擊書展,
雖然係做書,但我已經對香港的書展經乎完全放棄,
好怕人咁多,多係湊熱鬧,周圍都係叫囂聲,
炒雜錦既散貨感覺,完全搵唔到讀書的閑適。

記得舊年去書展,同台灣既行家傾完後,
已經唔敢周圍行,走左去書展外圍隔住玻璃睇日落,
o係果度反而搵到片刻的安寧。
恕我頑固,恕我不識時務,我寧願在書棧將自己埋葬算了!

沒有留言:

張貼留言