2011年4月16日 星期六

Happy Friday

星期五一早,耍完太極,
趕得及8:25到學校書展,good enough!
期間,收到好友v的message約食晚飯,
剛剛完成今個星期兩個書展,
又完成了今期福聲,當然要獎下自己,
同朋友開心下啦!在書棧待到八時,
心想,不如回家煮意粉煲羅宋湯啦!
反正家裡有紅菜頭紅蘿蔔蕃茄薯仔各一,
見v沒反對,我即返家煮野食去也!
v是我第一個招呼到新居的朋友呢!
九時,v來到,我在露台放好椅子和枱,
夜涼如水,同朋友一起,清清淡淡的一餐,
自由自在的坐著談著,直是五星級的享受。
「意粉」後我們外出食甜品,perfect night!

我打定主意,下星期動土!春,宜栽種!
以下是我樓上農莊的清單:
- 蕃薯(葉可以照食,一舉兩得)
- 薯仔(可以同蕃薯齊齊種,等佢地做好朋友)
- 提子(攀籐植物,可以繞著圍欄生長,既美觀又有得食)
- 蕃茄(紅紅的,好可愛,可以煮羅宋湯,天生貧血,食紅色野好!)
- 菜心/生菜(正氣,煮米粉煮麵時落就最好!)
- 薄荷葉(用o黎沖薄荷茶,醒神兼醫感冒。正!)

諗到都開心!下星期要去搜羅種子、有機泥土、盆.....
想起這首歌: 這是天父世界!

沒有留言:

張貼留言