2011年7月22日 星期五

廣告



朋友FAN FOON在fb post左兩個孩子既相,加埋旁白:
在練習虎爪雙形拳之同時,又有特厚枕頭待遇,爽呀!

我覺得好有趣,寫左兩則patpat枕廣告,自己都覺得好好笑。

May May Wong and 10 others like this..
Cindy Ace Wong: So funny! hahahahah~~~
Allie Yeung: HAHAHAHAAHAHAHH
Fiona Fei Fei: 好有型,cool.(^_^)
Hilda Leung: 廣告時間: patpat枕,性質溫和,軟硬適中,可以緊貼身體既弧​度,仲會按年月而生長,配合唔同歲月既需要。 XP
Fan Foon: Hahahahahaha.... Good one Hilda!
Elaine Chow: ha ha ha ha ha ha.. super funny!!
Lily Ng: love it! your friend's comment is so funny too! this pillow is so precious!
Hilda Leung: 多謝欣賞,為左答謝大家,再提供一段廣告,費用全免!
patpat枕由名家創造(上帝),品質經過嚴格監控,​完全天然,絕無添加,再加上由專人悉心培養,係同類產品​中既極品!

哈哈!如果將呢d生動既廣告用o係自己間書棧處,應該好唔同,偏偏有人話免費比我做廣告,我都唔識享用,亦曾經索性推左算,我係未真係唔應該做生意?不過,話說回來,我在做生意嗎?

沒有留言:

張貼留言