2011年10月30日 星期日

Maomao的自白


大家好,我個名叫maomao,
但大家千祈唔好以為我係貓,
我其實係隻狗嚟嫁。主人要出遊,
尋晩漏夜送我嚟hilda姐姐處渡假,
hilda姐姐話我乖,比我跟佢返去書棧,
仲封左我做公關。靜靜話你知吖,
我好鍾意做body message,
大家嚟書棧可要記得醒我幾下,
千祈唔好話比hilda姐姐聽話係我話嫁喎。
呵呵!

自我介紹完畢,請各位多多指教!
 
p.s. maomao:便便時無聊寫o黎玩,wakaka!!!

2 則留言:

  1. 我隻犬叫Mel,人地又以為我養咗隻貓。。。

    回覆刪除
  2. big dog again??? I remember you have a very big big dog ah!
    Hilda

    回覆刪除