2013年1月15日 星期二

超級有人情味的運輸夫妻檔

正午時分,運輸阿姐到書棧幫我收箱書送學校,閒談間問我續了約沒有?業主加了多少租?

me: 舊年續約了,業主不但無加租,還主動減了幾百!
阿姐: 下!那有這麼好的業主?!
me(笑): 是呀!我都覺得自己好幸運。其實你不也是一樣麼,無端端減我運輸費!
阿姐: 你一個女仔,d書又重,賣書又搵唔到食,但你總是笑盈盈,都未聽過你怨辛苦,我就是喜歡你!對其他人就唔會咁嫁嘞!

談著,我從雜物房拿出手拉車仔,準備自行拉兩箱書去學校,接應運輸華哥,他會幫我從上一間書展完的學校搬書去做下一場學校書展……

阿姐: 你要出去?
me: 係呀!要去學校set場準備明天書展,約左書展運輸哥哥在學校等他送書去。
阿姐(望望地上的兩箱書): 你而家自己搬呢兩箱去?
me: 係呀,我有車仔……
阿姐: 我車你過去先,跟住再去九龍灣……
me: 好呀!不過你要收番車錢,我搭車都要比錢呀!
阿姐: 好方便之嘛!我見到你好好笑,就覺得好開心……

阿姐的丈夫葉生見我倆抬著書落樓下,忙將車子駛過來。

阿姐: 我地先送梁小姐去學校!
me: 唔好意思呀,又要麻煩你地!
阿姐: 一d都唔麻煩,你同我地傾下計不知幾好!
me: 我書店1/2團年,你地可以來嗎?
阿姐: 要開工呀,嚟唔到呀!
葉生: 你書店有幾多人呀?
me: 一個囉!(隨即換來葉生和阿姐的哈哈大笑)
me: 不過每年都會搞團年多謝一直支持書店既朋友嘛,我舊年都有問過你地哩!
阿姐: 梁小姐,做書咁辛苦,又賺唔到錢,我睇見你都覺得肉赤,你成日去日本,不如改行賣日本時裝啦,我果頭有間舖頭仔賣日本時裝好似都幾好搵呀,我得閒過嚟幫你手!
me: 但我無興趣喎!又唔鍾意扮靚。
葉生: 唔……梁小姐對錢無興趣,佢要做自己鍾意既,真係有性格!
me: 真係唔識撈既格囉!

他倆又是一番大笑!談著談著,不知不覺已抵達學校!

沒有留言:

張貼留言