2008年6月25日 星期三

你點睇!

有人看書棧的<留言冊>,問︰
「為什麼大人寫野會叫我HILDA姨姨,
叫得咁老?!」

我道︰
「因為想扮細囉!
兼學教會小朋友叫!」

我事後電郵問番留言人--
她說:
「大人鍾意跟小朋友稱呼他人嘛,
好似啲男人叫老婆做「媽咪」、
女人叫老公做「Daddy」,
細路仔叫你做hilda姨姨,
大人/老人咪跟住叫咯....」

佢講落好似好有道理,
但想想o下又好似另外有d野,
便回應道︰
「係呀!
就我既經驗,
通常係媽咪爹地跟仔女叫,
好少人跟人地d仔女叫(除非叫比小朋友聽),
故我諗諗o下,
你是否打算短時間內整番個,
依家學定future baby叫o左先...」

她這樣答我︰
「你真係唸多咗了。
要拍下你個腦等你清醒啲...」

我看,唔清醒的可是她呢!

哈哈!
人少少,
反正又唔多人睇我個BLOG,
咪認左佢囉!

沒有留言:

張貼留言