2008年2月4日 星期一

團年飯

昨天下午才完成學校家長日的書展,三十幾箱書回歸書棧,亂到七彩。豈料一對傻夫妻見書棧開著燈,便殺上書棧,呵呵!人算不如天算!他們當然看不過眼,要出手幫忙啦!hehe(偷笑)!我食硬你地嘞!晚上,跟家人吃團年飯,小嵐嵐身穿一件很美的裙子,好cute呀!我第一件事就是給她預先準備好的「扎歲錢」!小嵐嵐真巴閉,食粥仔時almost出動每位「阿婆」(其實並不是嵐嵐頑友,而是各阿婆們要逗她玩)。

今天,乘地鐵時無端發神經(I always like that.),想約班朋友、part-time食團年飯,就這樣,我便致電&email約她們明天一起吃團年lunch,so ,both club house bookstore & 書棧都要落閘放狗出去偷食,一年才一次,慰勞一下自己&跟朋友/part-time,都不算過份嘛!

2 則留言:

  1. 嘩,呢對傻夫婦,天寒地凍,自動送上門幫你執書,你啲朋友真係唔話得,你要請佢地食飯至得。

    回覆刪除
  2. 聽講已經請左呢對傻夫婦食雲吞,
    in return,傻夫婦好似請我食蠔仔粥。
    仲有,聽講人地已經肥左好多,
    更徹底幫佢地的方法有幾:
    1. 幫我手做苦力
    2. 將要食既野或要使的錢奉獻給我,我定當「竭力耗盡,死而後矣」。朋友嘛!我一定會幫到底!
    哈哈!

    回覆刪除