2010年9月29日 星期三

死剩把口

話說有位姊妹答允寫福聲稿(不過妻債夫還),
前日她的電郵來了,說︰
「…我老公好努力幫你寫稿,寫到病了,講笑,
咁啱佢感冒,有望佢快d好返,十月交到...」

我e答佢︰「我都好努力提你寫稿,咁啱發緊燒,
感冒緊,咳到咽喉炎,睇o黎係追稿追到病了,講笑…」

姊妹回郵︰「…財多身子弱…」
我答︰「你話緊你老公呀?!你就好啦!財主夫人…」

尋晚上生命之道,期間咳到九彩,眼淚直流,
見我條氣喘定,弟兄說︰「仲咩咁難過呀!?」
我說︰「見到你囉!」
離開學校時,頭痛難當,唯有用力拍打頭顱,
弟兄說︰「好唔舒服呀?」
我答︰「對住你邊有法子唔頭痛吖?」
弟兄一笑,無氣再理我!

我病得o黎都仲好精靈,哈!死剩把口,我算係當之無愧吧!

沒有留言:

張貼留言