2009年9月26日 星期六

月餅

早上有一熟客登門,
提著多盒月餅,要送我一盒,
我一向不愛吃月餅,
不想浪費,故如實告之,
也婉拒了人客的餽贈。
月餅,我退回;
但心意,我領了。


晚上,花姑娘相約一起用膳,
她來到書棧,並送上一份禮物,
打開一看,原來是飄零燕月餅,
雖然對月餅沒有興趣,
可這個飄零燕月餅就不同了,
這個盒子,我喜歡!
她說︰等了很久才有貨……
我說︰很可愛耶!
哈!又多了一件珍藏品!

8 則留言:

  1. 唔好珍藏件月餅喎。。。要食咗佢呀~ XD

    回覆刪除
  2. 當然啦!你當我係你。。。傻o架咩!
    XD

    回覆刪除
  3. 我真係試過。。。人地送Peter Rabbit復活蛋俾我,太靚,唔捨得食,等幾年,俾阿爸dump咗。。。

    仲試過,有人請我食珍寶珠,太開心,收埋咗,後來到老公發現,拎咗嚟食,裡面有蟻。。。

    哈哈哈哈哈。。。

    回覆刪除
  4. 係呀!最近有位朋友去完日本,送了一支好靚既珍寶珠比我,我都未食,要記得你既教訓,唔好搞到一鍋蟻先!

    另外,我有位做餅既朋友之前送我薑餅人,太有心思,又太可愛了,有個仲係hilda薑餅人,你話我點捨得食,所以一直都keep住,keep左至少年幾2年,除了個別有些被撞斷之外,都無咩事呀!我希望一路keep住。

    回覆刪除
  5. 唔知可以keep幾耐呢。。。:D
    會唔會唔小心俾啲細路食咗㗎。。。

    回覆刪除
  6. d薑餅人應該可以保存好耐呱!
    pack住晒,似裝飾物,d小朋友該不會拿來吃嘛……

    回覆刪除
  7. 嘿嘿,小心俾mao mao食咗。。。

    個飄零燕月餅有無海迪個頭喺上面㗎?

    回覆刪除
  8. 黑心鬼,昨天已送走maomao了!
    個盒有海迪,個月餅無海迪!
    今晚攞去食左佢先!

    回覆刪除