2009年9月29日 星期二

我當了小偷

今午到超市逛,打算買些冷凍食物,以便炮製maomao的膳食,
我選好食物,逕自拿著離去,走了一小段路,
才發覺自己還沒有付款,更離開了超市廿步的距離,
連忙轉頭跑回超市,說︰「我做了小偷,就這樣拿著東西走了!」
驚魂甫定,又說︰「嚇死我!你們沒有人發現我拿走東西嗎?」
店員笑說︰「見到呀!攝錄機也拍了,就看你回不回來……」

其實,這類情況,這幾年來還發生過兩次。

大抵6年前,我剛剛搬家和搬公司,在忙於搬遷和工作之餘,
抽空走進一間位於地庫的家品店買水筒,以便清潔之用。
豈料,我竟拿著一個紅色的大水筒,大模斯樣地離開家品店,
走了好一段路,才發現自己拿著水筒,慌忙跑回家品店付款……

再有一次,我獨自在附近一間麵店食水餃,
又是不知想些什麼,沒有付款就離開,這次連自己都沒有發現,
最終是收銀員在後邊叫住我,蠻尷尬的。

我覺得,自己有時就像靈魂出遊,張開眼睛發夢似的;
幸好,這種狀態不常有,該不算是精神病吧!

9 則留言:

  1. 做咩o甘大意,你唔好o甘掛住我啦

    回覆刪除
  2. 哎也~好搞笑呀。。。

    其實我都試過好多次,好彩次次都係同老公或者同friend一齊,有人叫住。 :$

    回覆刪除
  3. 覆Gypsy:
    通常同人一齊我都好似好精明(係好似果隻),自己一個時才會出現這些糊塗o野。

    回覆刪除
  4. 覆匿名︰
    你係邊位呀?我掛住好多人喎!唔少仲係唔知醜果隻,點算好呢!?
    哈哈...哈!

    回覆刪除
  5. 哎呀.. 好彩無拉你!
    你下次小心D啦!!
    臨走前記得望下有無D唔屬於自己嘅野!!

    回覆刪除
  6. 書棧個老闆咁懵,下次買書唔駛俾錢喇,一於大模斯樣行出門口。

    回覆刪除
  7. 覆peggy:
    記得臨走時望下有無野唔係自己既野就唔會就咁走出去啦!

    回覆刪除
  8. 覆格霖︰
    都估到可能有人會咁諗,不如索性set套honest system,測試一下人性啦!

    回覆刪除