2009年1月17日 星期六

主恩常在

今天下午書棧有Creative Writing班,
Helen小妹妹要來上課,
上完課後又送我一張揮春,
她媽媽說︰「她見有人寫揮春,
便說要送一張給hilda姐姐!」
聽著人客的說話,望著有點靦腆的Helen,
心裡暖烘烘的,打開揮春,
見到「主恩常在」幾個字,
心裡更是感動,主恩常在!是的!
願主的恩、主的愛常與你我同在!

5 則留言:

  1. 寫得太靚喇。。。看著自己的字,實在有點羞愧。。。

    回覆刪除
  2. 十隻手指都有長短啦,更何況字!
    你少來這套啦!
    不過,話時話,我都想學書法。

    回覆刪除
  3. 唔係哩。。。我寫張主恩常在比你喇,仲有金箔架,你有膽就貼出嚟!!

    主恩常在

    (嘻嘻,講笑咋,千其唔好print呀。。。)

    回覆刪除
  4. 我發現……
    呢個世界有人仲傻過我,
    自言自語,自我陶醉,自得其樂,
    自我解嘲,自打嘴巴,自說自話……

    回覆刪除
  5. 哈哈哈。。。我經常都自己同自己港野,仲要自己同自己正反兩方咁辯論。。。

    回覆刪除