2009年3月4日 星期三

眼鏡

人客望著我沒有戴眼鏡的照片,說︰
你不戴眼鏡的樣子靚許多,不如戴隱形眼鏡啦!
我說︰經常唔夠訓,不能戴隱形眼鏡……
她說︰那你至少調教一下副眼鏡,
之前已跟你說眼鏡歪了,你還是老樣子愛理不理!
我說︰二月忙到連睡眠都不夠,那有心情理它呢!
她說︰經過眼鏡舖整一整不就可以嗎!你不覺得不對焦嗎?
我說︰無感覺呀!反正我只在刷牙洗臉時才會對著鏡子,
而刷牙洗臉時又根本沒有戴眼鏡,根本不知道眼鏡歪了。
她說︰算了!還是那一句,改戴隱形眼鏡吧!會靚許多!
我說︰我已經夠靚了,再靚恐怕引起社會動盪!
她說︰也是!若弄致幾車連環相撞就不得了!
我說︰就是嘛!這樣我會於心不忍嘛!

說罷!兩個傻婆大笑!自己都支持不了自己!
哈!無聊~~~開下自己玩笑都幾開心!

2 則留言:

  1. http://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%A6%84%E6%83%B3%E7%97%87

    Hilda,有病要睇醫生呀。

    回覆刪除
  2. 哈!笑死我o勒!
    估唔到你平時唔聲唔聲,人可挺幽默呀!

    係呢!有咩好醫生介紹呀……最好係比我病得重果隻喎!

    回覆刪除